Beste Cor,
Hartelijk dank voor de perfecte oplossing!
Tabel A3B8 heb ik hernoemd naar "tabela3b8" omdat LO hoofdletters
automatisch omzet naar onderkast.
A2 bevat nu VERT.ZOEKEN(A1;tabela3b8;2,0)
Een argument in A1 levert nu keurig een vondst in A2.
Nu ik toch aan het werken ben:
- hoe moet de naam er uitzien voor een tabel in een ander blad van
hetzelfde bestand?
- hoe moet de naam er uitzien voor een tabel in een ander werkblad-bestand?
Met warme groet,
Dick

https://sites.google.com/site/dickstomp/