Het systeem "grijze bak is altijd op oneven weken" gaat bij jaarwisseling
vaak fout:
onze gemeente heeft daardoor ooit 4000 kalenders moeten laten herdrukken...
Week 1 is de week die meer dan 3 dagen telt in januari...
Nu kun je bij de gemeente op postcode+huisnummer een jaarkalender op je
computer krijgen
.