Goedemiddag Stefan,

Er is voor het maken van etiketten een speciaal werkdocument aangemaakt.
Hierin staat stap voor stap beschreven hoe etiketten aangemaakt kan worden en
hoe je een Calc bestand als bron kan gebruiken.

Je vind het document via deze link:
https://nl.libreoffice.org/hulp/documentatie/
Het document heet "Etiketten aanmaken"

De werkdocumenten staan bijna onderaan de pagina.
mvg,
Rob Westein