Pieter (en eventueel andere geïnteresseerden),

Na navraag bij HCC lijkt het er inderdaad op dat het verzenden van mijn
mails met mijn hccnet-adres als afzender de boosdoener is. De SMPT-server
en het emailadres zijn dan namelijk niet aan elkaar gekoppeld, en dat moet
wél.

Ik zal zo meteen twee testmails versturen, met alvast excuses aan alle
listgebruikers voor hun inboxvervuiling.

Groet,
Harry Harmsen
Assen