Hallo,

In een Writer-document worden alleen de oneven pagina's in de voettekst weergegeven. Ik heb bij de Paginaopmaakprofielen zowel bij Linkerpagina als bij Rechterpagina "Voettekst activeren" aangevinkt, evenalsĀ  "Dezelfde inhoud op linker- en rechterpagina's".

Toch worden nog steeds alleen de oneven pagina's van een nummer voorzien. De nummering loopt op zich wel correct door.

Wat gaat hier fout, en vooral, hoe krijg ik het goed?

Versieinformatie:

Version: 7.6.4.1 (X86_64) / LibreOffice Community
Build ID: 60(Build:1)
CPU threads: 24; OS: Linux 6.7; UI render: default; VCL: kf5 (cairo+xcb)
Locale: nl-NL (nl_NL.UTF-8); UI: nl-NL
Calc: threaded

Alvast veel dank!

groet, Jogchum