Op Mon, 11 Mar 2024 09:11:32 +0100
Kees Kriek <kees...@gmail.com> schreef:

> Met Ctrl+Alt+Shift+v wordt tekst direct zonder opmaak geplakt.

Bedankt. Nu niet bepaald een toetsencombinatie om honderdenmalen per
dag toe te passen. Je zou zowaar kramp in de vingers krijgen op de duur.

Ik heb een beetje zitten rondkijken in LO. Blijkt dat je bepaalde
toesencombianties zelf kan instellen. ctrl+w is nu ingesteld om tekst te
plakken zonder opmaak.

Groeten,
Martin
--

Atari FTP-site: ftp://kurobox.serveftp.net:3021
Running openSUSE Tumbleweed / KDE 5.27.10