Hej!

Jag har  Windows 7 Home Premium........  LibreOffice 4.2.2
Mitt kalkylark skapat i  OpenOffice minns inte vilken version det har
också fungerat  i tidigare versioner av LibreOffice vet inte vilken
versions nummer det var men nu är det stopp vid uppdatering till version
4.
Tabellen jag har behov av att uppdatera kan jag inte länka till .

Men om jag testar att automatiskt uppdatera följande
http://www.yle.fi/tekstitv/txt/P471_01.html  Element 2     med 60
sekunders intervall blir resultatet det samma,det går bra men sparar jag
och öppnar på nytt då uppdateras den vid start men 60 sekunder har
ändrats till 60 000 eller 99 000   o.b.s. formatet

Rex

--

  rexi...@fastmail.fm

--