2012/6/6 Necdet Yücel <necdetyu...@gmail.com>:
> Bu işin içinde olmak istiyorum elbette ama neye, ne kadar enerjim
> yetecek bilemiyorum. Şimdilik varım demiş olayım.

Necdet Hocam,

Siz zaten halli hazırda LibreOffice ile ilgili birçok çalışmayı
koordine ediyorsunuz. Siz -eğer mümkün olursa- yeni dönemden 2-3
öğrenciyi LibreOffice'e katkı vermeye teşvik ederseniz süper olur :)

Bunun dışında da hali hazırda bir çok özgür yazılım projesinde yer
aldığınızı bilerek, akademik çevreyle ilgili koordinasyonu sürdürmeniz
bile bizim için yeter de artar :)

Tabi bir de teknik konularda sizi rahatsız ederiz :P Mesela şu wiki
adreslerindeki index.php takısının kaldırılması ve kurulum
optimizasyonu gibi şeyleri hallettirebilirseniz şukela olur :)

@Sabri hocam,

phpbb üzerindeki deneyiminizi dikakte alarak Kadir Levent Bey ve size
forumda yönetici haklarını verdim. Dilediğiniz yerden
başlayabilirsiniz. Koordine olabilmeniz açısından, birbirinizle de
tanışırsanız güzel olur :)
FTP kısmında bir şeyler yüklemek gerekir vs ise, görüşelim.

Saygılarımla,
Zeki