Merhaba,

Çeviri IV. Çeviri akşamımız çok iyi geçti. Katılımcıların yoğun gayret
ve çabasıyla 3.000'in üzerinde kelime çevrildi onlarca öneri yapıldı.

Özellikle Necdet hocanın son haftalardaki yoğun emekleriyle(kendisi
3.000'den fazla sunuş yaptı) şu an yardım içeriğinin %56 seviyesine
çıktığını söylemekten mutluluk duyuyorum.

Dileğim o ki bu yaz bu etkinliklerimiz ve fırsat buldukça
gerçekleştireceğimiz sürekli katkılarla çok daha yüksek oranlara
erişebilelim :)

Gerek iş yoğunluğu gerekse özel işlerimden dolayı ben bu ara pek katkı
veremedim. Ama önümüzdeki haftadan itibaren elimden geleni yapacağım.

Her sürümde daha Türkçe bir LibreOffice ortaya koyuyoruz. Bu sizin
sayenizde gerçekleşiyor.

Saygılarımla,
Zeki

http://wiki.documentfoundation.org/Language/tr