29 Ocak 2015 22:46 tarihinde Zeki Bildirici <zeki.ozguryazi...@gmail.com> yazdı:
> [...]
> http://blog.documentfoundation.org/2015/01/27/the-document-foundation-announces-the-results-of-the-android-tender/
>
> Son olarak, TDF geçtiğimiz ay bir şablon tasarım yarışması düzenledi,
> güzel şablonlar hazrılanmış, Türkçeleştirilip kullanılabilir:
> https://wiki.documentfoundation.org/Design/Whiteboards/Templates_for_LibreOffice_4.4
>
> Gelelim sonuna... Sitemiz eski sürüm, ilk fırsatta yeni tasarıma
> geçelim derim, çevirilerimiz hazır zaten... Fakat ihtiyacımız olan
> birkaç sayfa var: Öncelikle 4.4 sürüm yenilikleri sayfası için çeviri

Posta gelir gelmez, sonunu daha okumadan ben de bunu soracaktim.
Pootle araciligiyla dügme ve bazi ceviriler yapiliyordu. Bildigim
kadariyla bu tamam... Buyuk bir kismi da yine SilverStripe arayuzu ile
cevriliyodu. Benden baska su anda ceviri yapan var mi bilmiyorum ama
sanirim yaklasik %90lik kismi bitti. Metin ici baglantilar haric
cevirileri bir kez de onizleme ile gozden gecirdim. Bir an once bir
arkadas gozden gecirmede yardimci olabilirse hemen gecelim.

Kolay gelsin,
Volkan