VAART-bericht van: "henk en willy" <[EMAIL PROTECTED]>

VAART-bericht van: Peter Kluytenaar <

Ha Gerrit,

Ik denk dat je de draaiknop even los moet halen en 180 graden gedraaid weet vast moet zetten...

Dat heb ik ook gedaan toen we pas op dit schip zaten.
De bediening vab de boegschroef werkte precies andersom
als op ons oude schip .
Je hebt gelijk als je zegt dat alles went maarrr...als het er even
om spant ga je héél gemakkelijk in de fout omdat je het al jaren
andersom gewend bent.
Er is voor schepen die veel door aflossers gevaren worden
natuurlijk veel te zeggen voor standaardisatie en,ook al werkt
het bij mij andersom,ik vind het niet onlogisch dat het pookje
in de richting gezet moet worden waarheen je de kop wilt hebben.

Alleen ben ik bang dat als iedereen die nu "verkeerd"werkt
verplicht wordt om dit te veranderen,dit zal leiden tot heel
veel aanvaringen en/of bijna aanvaringen.

Groeten uit Komarom
Henk Eerkes.

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan