Saya tidak terperanjat ngorejat kaget pas ningali aya
pejabat LEBAK ASUP LIPUTAN 6. teu .. lah saya teu
kaget !

Asa araraneh tea ningali kalakuan pejabat, siga moal
paeh..
Tina numpakan bikang sampe ngobat aya di Banten..

pabalieut, simullacrum kalakuan bari tetep pangajian
tiap malam jumat di pendopo.. Kumaha tah ?

Pan di urang mah nu azan, nu ngaji, nu solat teu
eureun2 bari kadedengekeun keur molor geh, Banten
deuhh .. urang kudu kumaha yeuh !!

ngisinkeun karuhun bae ! hajar blehh !!!!

Selamat menikmati kaisinan

Tetap Semangat Mencintai Banten!