Cuchí Beltrán <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ni concurs ni adjudicació. La UPC es un organisme públic i entre
> organismes públics hi ha una cosa que es diu "convenis". S'han fet tota
> la vida. Menys dels què hagués estat desitjable, pero des de sempre.

> Doncs ja ho sento, però, personalment -i fins i tot políticament- sóc
> partidari de què els diners públics, si es poden gastar en organismes
> públics, millor que millor.

Seguint amb aquest raonament de preferir gastar en organismes públics.
Jo em pregunto si, pel fet de ser públiques, les universitats i més concretament les
fundacions universitàries, han de rendir comptes públicament de com inverteixen els
seus ingressos.

Jo ho trobo normal i necessari. Algú sap com funciona realment?

Pau