El Dimarts 08 Març 2005 11:47, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
> Estic d'acord amb el que diu Xavier de la intervenció d'IBM, jo també vaig
> demanar a Jaume Sans que fes algun comentari sobre experiències d'IBM en la
> migració a programari lliure en algunes empreses o organitzacions i
> senzillament va ser incapaç d'esmentar cap cas (i estic segur que des d'IBM
> es pot parlar de més d'un).

I tant, a l'UIB ho van fer:

http://www.teylenmar.com/jornades/soft/programa.html

"Open Source i Linux: La visió d'IBM"
Sr. Jaume Sans Rojals. President del
Grup de Tècnics Experts d'IBM Espanya
Ponència v. ppt 3.022KB)

... també PPT, és el que té usar la cosa lliure deixant de banda la ètica: es
continua tenint el cul llogat (entre d'altres zones).

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.