----- Original Message ----- From: "Jordi Mas" <[EMAIL PROTECTED]>

Al Brasil s'han fet coses bé i altres no tant bé, com fer demagogia amb el
programari propietari i la fam (quan la despesa militar de Brasil és molt alta
o salten els casos de corrupció per totarreu) o dir Microsoft és com un
traficant de drogues (cosa que pot fer gracia però no si la diu algú vinculat
al sector públic) i després les actuacions no han estat consequents.

En aixo tens tota la rao i moltes vegades aquests arguments es tornen contra els que els defensen.

Lo important del missatge del nou ministre de Telecomunicacions, es parlem...

A veure, el programari lliure es gratis, pero quin será el cost del TCO. Aixo em recorda una roda de premsa de ERC (quant estava a la oposicio) presentant la seva llei per a traspassar a programari lliure tota l'administració. Allá estava el Cuchi, per cert. Jo vaig preguntar si existia un estudi del cost que suposaria la migració i el manteniment, la resposta es que no, pero que el software lliure era gratis, que aixo ajudaba a crear feina, etc....

La por per a molts, entre ells jo mateix, es que al final acabem pagant per "lo gratis" deu vegades al preu real. I sino tenim la referencia ben a prop, en aquell concurs que va guanyar la FIB