En/na Quim Gil ha escrit:

Dit això, sembla que l'edició de pàgines web amb WYSIWYG és una pota
fuixa del programari lliure respecte al privatiu, suposo que en bona
part perquè els desenvolupadors de programari lliure en fan prou amb
picar codi directament (Bluefish, Scream...)

Jo uso el NVU (que a més està en català) i em va bé. Cal dir que no soc cap professional de l'HTML, però em sembla una opció addient per usuaris no professionals. També tens l'editor del Mozilla, que també encara uso.

Salut,

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/