El Divendres, 3 de Febrer de 2006 02:41, Benjamí Villoslada va escriure:
> Quan un dw-depenent obre una plana del
> WP amb el DW per pesonalitzat-la, què deu sentir?  Que li falten wizards?

Pensant-ho millor, deu pensar que el programari lliure --el WordPress-- "no
està madur".

M'havia deixat portar per la realitat: el codi és important quan es fa feina
amb codi.

Me n'he adonat en cercar la recepta de la salsa holandesa i recordar que als
fast food ve en wizar^Wsobrets.  Que molts informa^Wcuiners d'avui només han
vist wiz^Wsobrets.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net