Sincerament, em sembla collonut. La llei s'ha de complir. Quan
comencin a tocar portes i fer pagar llicències de MS Office, ja veureu
com molta gent passa a OOffice. La meva germana, arquitecta, ha
col·locat OOffice a molts amics emprant només l'argument que és legal.
No pot ser jugar dues lligues a la vegada, un no ha de poder treure
profit de la pirateria i de les llicències al mateix temps. S'ha de
triar.

Espero que el fet que estigui en català també hi influeixi ;)

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/