On 5/9/06, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
A Dimarts 09 Maig 2006 10:22, Pere Quintana Seguí va escriure:

> Sincerament, em sembla collonut. La llei s'ha de complir. Quan
> comencin a tocar portes i fer pagar llicències de MS Office, ja veureu
> com molta gent passa a OOffice. La meva germana, arquitecta, ha
> col·locat OOffice a molts amics emprant només l'argument que és legal.
> No pot ser jugar dues lligues a la vegada, un no ha de poder treure
> profit de la pirateria i de les llicències al mateix temps. S'ha de
> triar.

Aquest és el problema: a l'Agencia no deixen triar.  Hi ha coses del seu web
que només es poden fer amb Explorer i ActiveX.

D'una altre llista:

«Tot i que molts tramits amb la aeat ara ja es poden fer des de  navegadors
standard, encara les "presentaciones por lotes" obliguen a carregar activeX i
per tant passar per caixa.»

Obligar a usar un producte des de l'administració i al mateix temps prendre
mesures per assegurar-se que es passa per caixa, no és un delicte? Qualque
advocat a la llista?

Delicte no ho serà, serà una altra cosa, ben rebutjable, és clar. El
que s'ha de fer és que tothom pugui accedir a l'administració, és a
dir, que s'emprin protocols i formats estàndards, ara bé em sembla
perfecte que es compleixin les llicències al peu de la lletra.

pere

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.

Atenció, el meu mòbil francès ha canviat!
Attention, my french mobile phone number has changed!

Pere QUINTANA SEGUÍ
http://pere.quintanasegui.com
[EMAIL PROTECTED]
Jabber/Google Talk: [EMAIL PROTECTED]