De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
En nombre de Dr. Joan de Gracia
Enviado el: dimecres, 17 / gener / 2007 12:38
Para: admpub@softcatala.net
Asunto: Re: [admpub] Entrevista a Carles Grau, responsable de Microsoft a
Catalunya

Marcelo,

Em consta que M$ està temptejant la Generalitat perquè desplegui (Janelas)
Vista. I el més problemàtic és que en aquest país la gent que pot decidir es
deixa entabanar per aquestes empreses.

Si cerquem el terme entabanar al diccionari veurem:

"....Omplir el cap (a algú) amb promeses, esperances, etc, enganyoses per
induir-lo a fer alguna cosa."

Joan de Gracia

Marcelo D'Elia Branco <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

Citando Jordi Mas :

> Ep!
>
> M'han enviat això tres cops en un dia.
>
> Entrevista a Carles Grau -director de Microsoft a Catalunya
> http://www.elsingulardigital.cat/cat/viewer.php?IDN=1882
>
> Parla d'inversions a Catalunya, llengua, sector públic, etc.
>
> El format és més proper a un publi-reportatge que no a una
> entrevista. Ni tant sols una pregunta sobre que tals els hi va amb
> la EU amb els judicis ni cap tema escabrós.
>
> Salut,

Que cara más arrogante!

Queriendo dictar lo que el gobierno de la GenCat debe hacer...es
decir, abandonar la política de estímulo al software libre y caminar
en dirección la "neutralidad tecnológica"... en el sentido neoliberal
del término: de que el gobierno NO debe posicionarse delante de las
opciones tecnológicas...el mercado es quien debe dictar las opciones
gubernamentales.

Marcelo Branco

Associacao Software Livre.Org - http://www.softwarelivre.org/

* *