Exacte!  no l'he pogut llegir! algu en té còpia?

sbs

Dr. Joan de Gracia wrote:

Hola Jordi,

Em pensava que la censura era només en l'època d'en "Paquito", però és
que ara, al s/XXI també hi és.

Ara seriosament, l'enllaç a la notícia l'han censurat al portal de
"elsingulardigital", ja no hi és. Segurament algun dels comentaris no
han agradat.

Joan de Gracia

En/na Jordi Mas ha escrit:
Ep!

M'han enviat això tres cops en un dia.

Entrevista a Carles Grau -director de Microsoft a Catalunya
http://www.elsingulardigital.cat/cat/viewer.php?IDN=1882
Parla d'inversions a Catalunya, llengua, sector públic, etc.

El format és més proper a un publi-reportatge que no a una
entrevista.  Ni tant sols una pregunta sobre que tals els hi va amb
la EU amb els judicis ni cap tema escabrós.

Salut,

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* No m'enviïs documents en formats         *
* privatius com ara .DOC, .PPT, .XLS       *
* Sigues legal i treballa amb programari   *
* lliure ja que pel contrari fomentes la   *
* pirateria                                *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

______________________________________________ LLama Gratis a cualquier PC del Mundo. Llamadas a fijos y móviles desde 1 céntimo por minuto. http://es.voice.yahoo.com