Doncs moltes gràcies Oriol,

En aquest sentit tens tota la raó, la posició que calia esperar era la
d'engrescar els docents a fer la migració i es deixa entreveure una
predisposició nul·la. Donat que és el representant de la STSI en el
Departament no estaria malament que es rectifiqués aquest
posicionament, o és que és el posicionament extraoficial de la STSI?

:-)

Joan de Gracia

En/na Oriol Ferran ha escrit:
> Joan,
> encara que sigui per portar-te la contrària :-) coincideixo en les
teves opinions sobre el redactat. Deixen entreveure un posicionament i
una actitut poc compromesa o com a mínim insegura. El mateix text, sense
voler fer filigranes retòriques i sense comprometre's més  podria ser un
missatge engrescador i complice cap a les migracions i implantacions de
PL a les escoles... tens raó, en advertir que cal estar alerta.

http://es.voice.yahoo.com