Ep,

Que m'he perdut alguna cosa?

Tenia entès que els directors d'àrea TIC dels diferents Departaments
depenien de la STSI, i tampoc m'han arribat veus que indiquin el
contrari.

Bé com que aquesta llista és oberta em consta que ja els arribaran els
comentaris i espero que redrecin la situació.

Joan de Gracia

En/na Oriol Ferran ha escrit:
> En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:
>>

> Joan, ja s'entén la ironia però en aquest tipus de redactats es quan
> barreges naps amb cols. Amb aquest argument el més fàcil es
> respondre que la STSI, que ara és una unitat del Departament de
> Governació, no té cap representant al Departament d'Educació i sobre
> "posicionaments extraoficials" no hi ha comentaris.... per tant,
> l'objectiu d'aconseguir una resposta s'ha esvaït pel camí.
>
> bona nit
> oriol

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> [...]

- --

http://es.voice.yahoo.com