Busyet deh, kagak tau nyetting tulisan y. Disini orang2nya masih normal
matanya. Jangan pake tulisan yang gede2 donk. bikin pusing ngeliatnya.
----- Original Message -----
From: Adi
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 9:30 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Link itu lo di mesin ATM
katro bgts ceeeee dedi,..
Best regard
aD4i3
----- Original Message -----
From: Dedi Sutirto
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
emang link kemana bro......................KOKOK
HEHEHEHEHEEEE.SIKAT AJAAA BLEEEHH..BIKIN RUSUUH TUH.
----------------------------------------------------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of
Sunarko
Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
emang link kemana bro......................
----- Original Message -----
From: Adi
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Oooo gotiiiiiiiiii toooo
terharu yaaaaaaaaaaaaaa
Best regard
aD4i3
----- Original Message -----
From: - dolly -
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Itu settingan yang disengaja kayanya trid..
Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh jadi gue
cuekin aja marenan..
Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link itu xixixi..
Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..
------------------------------------------------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of Astrid Habie
Sent: 30 Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n oot
ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke situs
lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
------------------------------------------------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of destini susanty
Sent: 30 Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
mas dedi aku gak ngerti artinya apa....
ada yang bisa terjemahin gak...????
--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
Ditulis ku Syam Ridwan
Rebo, 15 Oktober 2008
Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven
Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain teu
hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban bulan, kalan
kalan aya nu saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal
waka balik.
Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti
panyabaan geus mawa mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus
dianggap jalma sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh.
Balukarna sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat
jalan diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak
kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu
balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus
sukses.
Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven Cungahgore
nohonan jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum
moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus jadi
jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana dompet nu
sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi hasil tina 3C,
Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur mobil rentalan.
Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik dipangumbaraan, leuwih
hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor. Panampilanana ge beda pisan jeung
Steven Cungahgore tilu taun katukang basa manehna nek indit kakota, ayeuna mah
awakna ge pinuh kutato kayaning gambar keuyeup, kalajengking, hurang, sendal
capit jeung gegep, diluyukeun jeung hobina, cupat capit.
Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung indung
bapana Steven Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian
nek komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat wanoja,
ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka nyiduhan. Tilu
jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun pajaratan akina,
ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak ka doa panutup, ngadadak
pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!" Ceuk
mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, mere nyaho. "Maenya mang,
atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam teh kudu diulang timimiti deui, da
salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore bari muru kuburan anu dituduhkeun ku
mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana tinu tadi meh teu
cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven
Cungahgore serengeh.
Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open
house, pangeusi lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing
darilak hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge katingali
aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk lutut!"
Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb.
Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong
akina. Sapopoe ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep
jeung sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah
teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage.
Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven Cungahgore
balik deui pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi langsung ka
terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma jalma
anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven Cungahgore
teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, nek jualan,cenah
ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu dikorupsina, nya kapaksa
ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat
Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak
Colok Celengok! Beu!
------------------------------------------------------------------------
Sikap Peduli Lingkungan?
Temukan jawabannya di Yahoo! Answers
--
best regards,
Astrid
"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"
RISE ~ Yoko Kanno, Origa
<BR
**** PT MULIA INDUSTRINDO TBK *****
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---