dear adi,

makasih yaaa....udah mo ralat ttg font tulisannya. duuhh seneng dech kl ada yg 
ngerespon dgn baik masukan dari teman2 di milist 

regards,
lucy ( sekertaris pak ngerte di milist ini...budi as pak ngerte udah di collect 
blum photo2 dari anggota2 yg baru?? )

Adi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:     v\:* {  BEHAVIOR: url(#default#VML) } o\:* { 
 BEHAVIOR: url(#default#VML) } w\:* {  BEHAVIOR: url(#default#VML) } .shape {  
BEHAVIOR: url(#default#VML) }    st1\:*{behavior:url(#default#ieooui) }         
        Uu[[sssssss[pppp gede yaa tulisannyaaaa
 perasaaaan itu kecil bgts wammm
  
 Best regard
aD4i3

    ----- Original Message ----- 
   From:    Septian Kurniawan 
   To: [email protected]    
   Sent: Friday, October 31, 2008 9:36    AM
   Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
   

   Busyet deh, kagak tau nyetting tulisan y. Disini    orang2nya masih normal 
matanya. Jangan pake tulisan yang gede2 donk. bikin    pusing ngeliatnya. 
        ----- Original Message ----- 
     From:      Adi      
     To: [email protected]      
     Sent: Friday, October 31, 2008 9:30      AM
     Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
     

     Link itu lo di mesin      ATM
     katro bgts ceeeee      dedi,..
      
     Best regard
aD4i3

            ----- Original Message ----- 
       From:        Dedi Sutirto 
       To: [email protected]        
       Sent: Friday, October 31, 2008 9:26        AM
       Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
       

              emang link kemana        bro......................KOKOK
       HEHEHEHEHEEEE…SIKAT        AJAAA BLEEEHH….BIKIN RUSUUH TUH…
        
        
        
                     
---------------------------------
       
       From: [email protected]        [mailto:[EMAIL PROTECTED] On    
    Behalf Of Sunarko
Sent: Friday, October 31, 2008 8:42        AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n        oot

        
              emang link kemana        bro......................

               

               

                         ----- Original Message -----          

                  From: Adi          

                  To: [email protected]          

                  Sent:          Friday, October 31, 2008 8:36 AM

                  Subject: ~          aga ~ Re: ooc n oot

                   

                  Oooo gotiiiiiiiiii          toooo

                  terharu          yaaaaaaaaaaaaaa

                   

                  Best          regard
aD4i3

                               ----- Original Message            ----- 

                      From:            -            dolly - 

                      To:            [email protected]            

                      Sent:            Friday, October 31, 2008 8:29 AM

                      Subject: ~            aga ~ Re: ooc n oot

                       

           Itu            settingan yang disengaja kayanya trid..
           Dari            kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males 
ngoceh jadi gue cuekin            aja marenan..
           Mungkin            sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di 
link            itu xixixi..
           Tapi ga            tau juga sehh.. CMIIW..
            
                                 
---------------------------------
           
           From:            [email protected]            
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Astrid            Habie
Sent: 30            Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n            oot

            
            
                      ada yang            perhatiin gak, reply-an dari mbak 
destini itu link ke situs            lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua            dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja            seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang            gini
                                  
            
                                 
---------------------------------
           
           From:            [email protected] [mailto:[EMAIL 
PROTECTED] On Behalf Of destini            susanty
Sent: 30            Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~            aga ~ "urang sunda"

            
                                                                     

mas dedi aku                  gak ngerti artinya apa....

ada yang bisa terjemahin                  gak...????

--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>                  
menulis:
                 Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga                  ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis,                  30 Oktober, 2008, 1:58 PM
                                                                                
                                                     Ditulis                    
    ku Syam Ridwan                           
                                                               Rebo,            
            15 Oktober 2008 
                                                               Teu              
          beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven                  
      Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot.                
        Cenah, lain teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban              
          lebaran atawa saban bulan, kalan kalan aya nu saban minggu            
            sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal waka            
            balik.
                       Urang                        Bojongkenyot mah geus 
paraham lamun balik ti panyabaan                        geus mawa mobil weuteuh 
atawa ngiringkeun pamajikan satilu                        tilu, geus dianggap 
jalma sukses. Biasana waktu lebaran                        nembongkeun 
kasuksesanana teh. Balukarna sapoe ka lebaran                        di 
Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan                        
diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun                        
paranje ge beak kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu                        
barahenol,unggal waktu aya we nu balawiri, meureun nu eta                       
 ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus                        
sukses.
                       Geus                        cunduk kana waktuna lebaran 
taun ieu Steven Cungahgore                        nohonan jangjina, balik 
kalembur kalayan ngaringkid honda                        jazz kelir beureum 
moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar,                        cenah Steven 
Cungahgore kiwari geus jadi jalma sukses                        alatan jadi 
kolektor dompet antik, padahal nu saenyana                        dompet nu 
sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu                        sawajarna, 
tapi hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu                        deui mobil 
nu dibawana ngan ukur mobil rentalan. Pamikirna                        daripada 
kapahung saumur umur teu bisa balik                        dipangumbaraan, 
leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi                        sohor. 
Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore                        tilu 
taun katukang basa manehna nek indit kakota, ayeuna                   
     mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar keuyeup,                        
kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun                      
  jeung hobina, cupat capit.
                       Harita                        pas poe lebaran pisan, 
sabada sungkem jeung indung bapana                        Steven Cungahgore 
gura giru indit ka kuburan akina nek                        nadran sakalian nek 
komplen lantaran baheula akina kungsi                        mere jangjawokan 
pikeun mikat wanoja, ngan pas                        dipraktekeun ka saurang 
wanoja manan kapincut kalahka                        nyiduhan. Tilu jam lima 
belas menit Steven                        Cungahgore ngalelengkur diluhureun 
pajaratan akina, ngirim                        doa nepikeun ka luut leet 
kesang, nincak ka doa panutup,                        ngadadak pundukna aya nu 
noel. "Lain                        ieu kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!" 
Ceuk mang                        Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur, 
mere nyaho.                        "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa 
meunang tilu jam                        teh kudu diulang
 timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal                        Steven 
Cungahgore bari muru kuburan anu dituduhkeun ku                        mang 
Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy                        doana 
tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh                        
enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore                        
serengeh.
                       Lir                        selebritis, sorena Steven 
Cungahgore ngayakeun open house,                        pangeusi lembur tumplek 
daratang, kaasup para wanoja anu                        ngadadak sing darilak 
hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja                        nu baheula nyiduhan 
ge katingali aya "Dulu boleh                        bertingkah, tapi sekarang 
sudah waktunya bertekuk lutut!"                        Gerentes Steven 
Cungahgore bari neuteup                        anteb.
                       Lebaran                        poe kadua Steven 
Cungahgore ngabedahkeun balong akina.                        Sapopoe ngeueum 
dina cai tur paguley jeung leutak, pas                        hanjat tato gegep 
jeung sendal capitna luntur, anehna tato                        keuyeup, hurang 
jeung kalajengking mah teu luntur, ngan                        robah jadi 
gambar geleng  dage.
                       Sanggeus                        lima poe dilembur, poe 
kagenepna Steven Cungahgore balik                        deui 
pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna                        tapi 
langsung ka terminal, maksudna nek menta dihampura                        sugan 
we cenah panggih jeung jalma jalma anu kungsi                        dicopet ku 
manehna baheula. Hayang alih propesi Steven                        Cungahgore 
teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu                        krisis 
global, nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu                        cocog, 
nek jadi kuroptor naon nu dikorupsina, nya kapaksa                        
ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian nyalurkeun                        
hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung                        
modal kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok                        
Celengok!                  Beu!
                  
                  

                  

            
                      
---------------------------------
           
           Sikap Peduli Lingkungan? 
Temukan jawabannya di            Yahoo! Answers

            

            

           


-- 
best regards,

Astrid


"Hide the            pain and fear far
The one who's right will win
Know that            everything is in your hands"

RISE ~ Yoko Kanno,            Origa
           <BR
**** PT MULIA INDUSTRINDO TBK *****            





  
 

       
---------------------------------
  Nama baru untuk Anda!  
Dapatkan nama yang selalu Anda inginkan di domain baru @ymail dan @rocketmail. 
Cepat sebelum diambil orang lain!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke