dear adi,
makasih yaaa....udah mo ralat ttg font tulisannya. duuhh seneng dech kl ada yg
ngerespon dgn baik masukan dari teman2 di milist
regards,
lucy ( sekertaris pak ngerte di milist ini...budi as pak ngerte udah di collect
blum photo2 dari anggota2 yg baru?? )
Adi <[EMAIL PROTECTED]> wrote: v\:* { BEHAVIOR: url(#default#VML) } o\:* {
BEHAVIOR: url(#default#VML) } w\:* { BEHAVIOR: url(#default#VML) } .shape {
BEHAVIOR: url(#default#VML) } st1\:*{behavior:url(#default#ieooui) }
Uu[[sssssss[pppp gede yaa tulisannyaaaa
perasaaaan itu kecil bgts wammm
Best regard
aD4i3
----- Original Message -----
From: Septian Kurniawan
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 9:36 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Busyet deh, kagak tau nyetting tulisan y. Disini orang2nya masih normal
matanya. Jangan pake tulisan yang gede2 donk. bikin pusing ngeliatnya.
----- Original Message -----
From: Adi
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 9:30 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Link itu lo di mesin ATM
katro bgts ceeeee dedi,..
Best regard
aD4i3
----- Original Message -----
From: Dedi Sutirto
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
emang link kemana bro......................KOKOK
HEHEHEHEHEEEE…SIKAT AJAAA BLEEEHH….BIKIN RUSUUH TUH…
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Sunarko
Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
emang link kemana bro......................
----- Original Message -----
From: Adi
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Oooo gotiiiiiiiiii toooo
terharu yaaaaaaaaaaaaaa
Best regard
aD4i3
----- Original Message -----
From: - dolly -
To: [email protected]
Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
Itu settingan yang disengaja kayanya trid..
Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males
ngoceh jadi gue cuekin aja marenan..
Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di
link itu xixixi..
Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..
---------------------------------
From: [email protected]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Astrid Habie
Sent: 30 Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n oot
ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak
destini itu link ke situs lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
---------------------------------
From: [email protected] [mailto:[EMAIL
PROTECTED] On Behalf Of destini susanty
Sent: 30 Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
mas dedi aku gak ngerti artinya apa....
ada yang bisa terjemahin gak...????
--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
menulis:
Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
Ditulis
ku Syam Ridwan
Rebo,
15 Oktober 2008
Teu
beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven
Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot.
Cenah, lain teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban
lebaran atawa saban bulan, kalan kalan aya nu saban minggu
sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal waka
balik.
Urang Bojongkenyot mah geus
paraham lamun balik ti panyabaan geus mawa mobil weuteuh
atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus dianggap
jalma sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun
kasuksesanana teh. Balukarna sapoe ka lebaran di
Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan
diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun
paranje ge beak kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu
barahenol,unggal waktu aya we nu balawiri, meureun nu eta
ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu geus
sukses.
Geus cunduk kana waktuna lebaran
taun ieu Steven Cungahgore nohonan jangjina, balik
kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum
moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven
Cungahgore kiwari geus jadi jalma sukses alatan jadi
kolektor dompet antik, padahal nu saenyana dompet nu
sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna,
tapi hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil
nu dibawana ngan ukur mobil rentalan. Pamikirna daripada
kapahung saumur umur teu bisa balik dipangumbaraan,
leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor.
Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu
taun katukang basa manehna nek indit kakota, ayeuna
mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar keuyeup,
kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun
jeung hobina, cupat capit.
Harita pas poe lebaran pisan,
sabada sungkem jeung indung bapana Steven Cungahgore
gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek
komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan
pikeun mikat wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang
wanoja manan kapincut kalahka nyiduhan. Tilu jam lima
belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur diluhureun
pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet
kesang, nincak ka doa panutup, ngadadak pundukna aya nu
noel. "Lain ieu kuburan aki maneh mah atuh, tuh nu itu!"
Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali kubur,
mere nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa
meunang tilu jam teh kudu diulang
timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven
Cungahgore bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang
Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana
tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh
enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore
serengeh.
Lir selebritis, sorena Steven
Cungahgore ngayakeun open house, pangeusi lembur tumplek
daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing darilak
hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan
ge katingali aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang
sudah waktunya bertekuk lutut!" Gerentes Steven
Cungahgore bari neuteup anteb.
Lebaran poe kadua Steven
Cungahgore ngabedahkeun balong akina. Sapopoe ngeueum
dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep
jeung sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang
jeung kalajengking mah teu luntur, ngan robah jadi
gambar geleng dage.
Sanggeus lima poe dilembur, poe
kagenepna Steven Cungahgore balik deui
pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi
langsung ka terminal, maksudna nek menta dihampura sugan
we cenah panggih jeung jalma jalma anu kungsi dicopet ku
manehna baheula. Hayang alih propesi Steven Cungahgore
teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis
global, nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog,
nek jadi kuroptor naon nu dikorupsina, nya kapaksa
ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian nyalurkeun
hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung
modal kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok
Celengok! Beu!
---------------------------------
Sikap Peduli Lingkungan?
Temukan jawabannya di Yahoo! Answers
--
best regards,
Astrid
"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"
RISE ~ Yoko Kanno, Origa
<BR
**** PT MULIA INDUSTRINDO TBK *****
---------------------------------
Nama baru untuk Anda!
Dapatkan nama yang selalu Anda inginkan di domain baru @ymail dan @rocketmail.
Cepat sebelum diambil orang lain!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---