Jadi orang mbok ya tau malu Semuanya udah komplain bukan nya sadar koq malah bangga
ada ya orang sifatnya kayak gini... On 10/31/08, Adi <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > aq ga gila, pi bkin gila > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > From: Dedi Sutirto > To: [email protected] > Sent: Friday, October 31, 2008 11:02 AM > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > BENERAN TUUH ADA BLOOM MINUUM OBAT.... > > ADI GILA ADI GILA ADI GILA...MINUUM OBAT DULUU SANAA... > > > > > ------------------------------------------------------------------------------ > > From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On > Behalf Of Adi > Sent: Friday, October 31, 2008 11:00 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > Apa kabar dunia AGA > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: Ilham Fitra Ariawan > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 10:56 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > kalo ada yang nulis misalnya mau nulis apa kabar...cari dulu yang nulis > apa trus di copy paste deh (kelamaan yah????) *dodol mode on > > > > Regards, > > > > Ilham Fitrah > > > > > > NO MAN IS RICH ENOUGH TO BUY HIS PAST - - OSCAR WILDE > > > > > > > > > ---------------------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] > On Behalf Of Adi > Sent: Friday, October 31, 2008 10:54 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > maksudnyaaaaaaaa > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: Ilham Fitra Ariawan > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 10:52 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > nulisnya copy paste ajahhhhhhh > > > > Regards, > > > > Ilham Fitrah > > > > > > NO MAN IS RICH ENOUGH TO BUY HIS PAST - - OSCAR WILDE > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] > On Behalf Of Adi > Sent: Friday, October 31, 2008 10:48 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > iya nee dra, keyboardnya besar bgts > > ga ada font yg kecil neeee, gmn dong > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: Windra > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 10:45 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > Mas komputernya ngak ad font yg kecil ya, kok dari td hurufnya > besar2 terus...pa emang keyboardnya yg gede.. > > > > > ------------------------------------------------------------------------ > > From: [email protected] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Adi > Sent: Friday, October 31, 2008 10:33 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > ooooooo Toraaaaaa sudirooooo y > > artis dong kamuuu ituuuuuuuu > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: Dedi Sutirto > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 10:28 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > katro bgts? KATRO APAAN SIH. > > ADA JUGA TEMEN GW KARTO NAMANYA.. > > OO KAYANYA LO MIRIP TUKUL SIIH YAA.JELEEK LOO > > > > > > > > > ---------------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Adi > Sent: Friday, October 31, 2008 9:31 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > Link itu lo di mesin ATM > > katro bgts ceeeee dedi,.. > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: Dedi Sutirto > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > emang link kemana bro......................KOKOK > > HEHEHEHEHEEEE.SIKAT AJAAA BLEEEHH..BIKIN RUSUUH TUH. > > > > > > > > > -------------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Sunarko > Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > emang link kemana bro...................... > > > > > > ----- Original Message ----- > > From: Adi > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > Oooo gotiiiiiiiiii toooo > > terharu yaaaaaaaaaaaaaa > > > > Best regard > aD4i3 > > ----- Original Message ----- > > From: - dolly - > > To: [email protected] > > Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM > > Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot > > > > Itu settingan yang disengaja kayanya trid.. > > Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh > jadi gue cuekin aja marenan.. > > Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link > itu xixixi.. > > Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW.. > > > > > ---------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Astrid Habie > Sent: 30 Oktober 2008 23:14 > To: [email protected] > Subject: ~ aga ~ ooc n oot > > > > > > ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link > ke situs lain? > entah itu sengaja atau emang settingan > gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke > link lain > ooc aja seh > soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- > > From: [email protected] > [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of destini susanty > Sent: 30 Oktober 2008 14:03 > To: [email protected] > Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda" > > > > > > mas dedi aku gak ngerti artinya apa.... > > ada yang bisa terjemahin gak...???? > > --- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto > <[EMAIL PROTECTED]> menulis: > > Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> > Topik: ~ aga ~ "urang sunda" > Kepada: [email protected] > Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM > > Ditulis ku Syam Ridwan > > Rebo, 15 Oktober 2008 > > Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali > lebaran Steven Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. > Cenah, lain teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa > saban bulan, kalan kalan aya nu saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca > mun can sukses moal waka balik. > > Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik > ti panyabaan geus mawa mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu > tilu, geus dianggap jalma sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun > kasuksesanana teh. Balukarna sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku > kandaraan, sapaparat jalan diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan > gigireun paranje ge beak kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu > barahenol,unggal waktu aya we nu balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota > bawa urang Bojongkenyot anu geus sukses. > > Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven > Cungahgore nohonan jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz > kelir beureum moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore > kiwari geus jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu > saenyana dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, > tapi hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur > mobil rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik > dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor. > Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa > manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar > keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung > hobina, cupat capit. > > Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem > jeung indung bapana Steven Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek > nadran sakalian nek komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan > pikeun mikat wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut > kalahka nyiduhan. Tilu jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur > diluhureun pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak > ka doa panutup, ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh > mah atuh, tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali > kubur, mere nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam > teh kudu diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore > bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy > pastekeun we euy doana tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh > enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh. > > Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore > ngayakeun open house, pangeusi lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja > anu ngadadak sing darilak hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula > nyiduhan ge katingali aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah > waktunya bertekuk lutut!" Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb. > > Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun > balong akina. Sapopoe ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat > tato gegep jeung sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung > kalajengking mah teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage. > > Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven > Cungahgore balik deui pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi > langsung ka terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih > jeung jalma jalma anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi > Steven Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis > global, nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon > nu dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian > nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal > kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu! > > > > > > > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- > > Sikap Peduli Lingkungan? > Temukan jawabannya di Yahoo! Answers > > > > > > > > > -- > best regards, > > Astrid > > > "Hide the pain and fear far > The one who's right will win > Know that everything is in your hands" > > RISE ~ Yoko Kanno, Origa > > <BR > **** PT MULIA INDUSTRINDO TBK ***** > > <BR > > <BR > > <BR > CONFIDENTIALITY: The information contained in or attached to this > electronic transmission is confidential and may be legally privileged. It is > intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are > not the intended recipient, you are hereby notified that any distribution, > copying, review, retransmission, dissemination or other use of this > electronic transmission or the information contained in it is strictly > prohibited. If you have received this electronic transmission in error, > please immediately contact the sender to arrange for the return of the > original documents. > > <BR > CONFIDENTIALITY: The information contained in or attached to this > electronic transmission is confidential and may be legally privileged. It is > intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are > not the intended recipient, you are hereby notified that any distribution, > copying, review, retransmission, dissemination or other use of this > electronic transmission or the information contained in it is strictly > prohibited. If you have received this electronic transmission in error, > please immediately contact the sender to arrange for the return of the > original documents. > > <BR > > > > > > > > --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~ Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google Groups. Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke [email protected] Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke [EMAIL PROTECTED] Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke [EMAIL PROTECTED] Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id -~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
