Jadi orang mbok ya tau malu
Semuanya udah komplain bukan nya sadar koq malah bangga

ada ya orang sifatnya kayak gini...



On 10/31/08, Adi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> aq ga gila, pi bkin gila
>
> Best regard
> aD4i3
>
>   ----- Original Message -----
>   From: Dedi Sutirto
>   To: [email protected]
>   Sent: Friday, October 31, 2008 11:02 AM
>   Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>   BENERAN TUUH ADA BLOOM MINUUM OBAT....
>
>   ADI GILA ADI GILA ADI GILA...MINUUM OBAT DULUU SANAA...
>
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------------
>
>   From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
> Behalf Of Adi
>   Sent: Friday, October 31, 2008 11:00 AM
>   To: [email protected]
>   Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>   Apa kabar dunia AGA
>
>
>
>   Best regard
>   aD4i3
>
>     ----- Original Message -----
>
>     From: Ilham Fitra Ariawan
>
>     To: [email protected]
>
>     Sent: Friday, October 31, 2008 10:56 AM
>
>     Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>     kalo ada yang nulis misalnya mau nulis apa kabar...cari dulu yang nulis
> apa trus di copy paste deh (kelamaan yah????) *dodol mode on
>
>
>
>     Regards,
>
>
>
>     Ilham Fitrah
>
>
>
>
>
>     NO MAN IS RICH ENOUGH TO BUY HIS PAST - - OSCAR WILDE
>
>
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------------------
>
>     From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
> On Behalf Of Adi
>     Sent: Friday, October 31, 2008 10:54 AM
>     To: [email protected]
>     Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>     maksudnyaaaaaaaa
>
>
>
>     Best regard
>     aD4i3
>
>       ----- Original Message -----
>
>       From: Ilham Fitra Ariawan
>
>       To: [email protected]
>
>       Sent: Friday, October 31, 2008 10:52 AM
>
>       Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>       nulisnya copy paste ajahhhhhhh
>
>
>
>       Regards,
>
>
>
>       Ilham Fitrah
>
>
>
>
>
>       NO MAN IS RICH ENOUGH TO BUY HIS PAST - - OSCAR WILDE
>
>
>
>
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
>
>       From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
> On Behalf Of Adi
>       Sent: Friday, October 31, 2008 10:48 AM
>       To: [email protected]
>       Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>       iya nee dra, keyboardnya besar bgts
>
>       ga ada font yg kecil neeee, gmn dong
>
>
>
>       Best regard
>       aD4i3
>
>         ----- Original Message -----
>
>         From: Windra
>
>         To: [email protected]
>
>         Sent: Friday, October 31, 2008 10:45 AM
>
>         Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>         Mas komputernya ngak ad font yg kecil ya, kok dari td hurufnya
> besar2 terus...pa emang keyboardnya yg gede..
>
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
>         From: [email protected]
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Adi
>         Sent: Friday, October 31, 2008 10:33 AM
>         To: [email protected]
>         Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>         ooooooo Toraaaaaa sudirooooo y
>
>         artis dong kamuuu ituuuuuuuu
>
>
>
>         Best regard
>         aD4i3
>
>           ----- Original Message -----
>
>           From: Dedi Sutirto
>
>           To: [email protected]
>
>           Sent: Friday, October 31, 2008 10:28 AM
>
>           Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>           katro bgts? KATRO APAAN SIH.
>
>           ADA JUGA TEMEN GW KARTO NAMANYA..
>
>           OO KAYANYA LO MIRIP TUKUL SIIH YAA.JELEEK LOO
>
>
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
>           From: [email protected]
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Adi
>           Sent: Friday, October 31, 2008 9:31 AM
>           To: [email protected]
>           Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>           Link itu lo di mesin ATM
>
>           katro bgts ceeeee dedi,..
>
>
>
>           Best regard
>           aD4i3
>
>             ----- Original Message -----
>
>             From: Dedi Sutirto
>
>             To: [email protected]
>
>             Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM
>
>             Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>             emang link kemana bro......................KOKOK
>
>             HEHEHEHEHEEEE.SIKAT AJAAA BLEEEHH..BIKIN RUSUUH TUH.
>
>
>
>
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------
>
>             From: [email protected]
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Sunarko
>             Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM
>             To: [email protected]
>             Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>             emang link kemana bro......................
>
>
>
>
>
>               ----- Original Message -----
>
>               From: Adi
>
>               To: [email protected]
>
>               Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM
>
>               Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>               Oooo gotiiiiiiiiii toooo
>
>               terharu yaaaaaaaaaaaaaa
>
>
>
>               Best regard
>               aD4i3
>
>                 ----- Original Message -----
>
>                 From: - dolly -
>
>                 To: [email protected]
>
>                 Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM
>
>                 Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
>
>
>
>                 Itu settingan yang disengaja kayanya trid..
>
>                 Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh
> jadi gue cuekin aja marenan..
>
>                 Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link
> itu xixixi..
>
>                 Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW..
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------
>
>                 From: [email protected]
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Astrid Habie
>                 Sent: 30 Oktober 2008 23:14
>                 To: [email protected]
>                 Subject: ~ aga ~ ooc n oot
>
>
>
>
>
>                 ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link
> ke situs lain?
>                 entah itu sengaja atau emang settingan
>                 gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke
> link lain
>                 ooc aja seh
>                 soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------
>
>                 From: [email protected]
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of destini susanty
>                 Sent: 30 Oktober 2008 14:03
>                 To: [email protected]
>                 Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda"
>
>
>
>
>
>                       mas dedi aku gak ngerti artinya apa....
>
>                       ada yang bisa terjemahin gak...????
>
>                       --- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto
> <[EMAIL PROTECTED]> menulis:
>
>                       Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
>                       Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
>                       Kepada: [email protected]
>                       Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM
>
>                             Ditulis ku Syam Ridwan
>
>                             Rebo, 15 Oktober 2008
>
>                             Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali
> lebaran Steven Cungahgore teu mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot.
> Cenah, lain teu hayang nurutan jiga batur anu mulang saban lebaran atawa
> saban bulan, kalan kalan aya nu saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca
> mun can sukses moal waka balik.
>
>                             Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik
> ti panyabaan geus mawa mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu
> tilu, geus dianggap jalma sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun
> kasuksesanana teh. Balukarna sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku
> kandaraan, sapaparat jalan diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan
> gigireun paranje ge beak kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu
> barahenol,unggal waktu aya we nu balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota
> bawa urang Bojongkenyot anu geus sukses.
>
>                             Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven
> Cungahgore nohonan jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz
> kelir beureum moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore
> kiwari geus jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu
> saenyana dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna,
> tapi hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur
> mobil rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik
> dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor.
> Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang basa
> manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning gambar
> keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun jeung
> hobina, cupat capit.
>
>                             Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem
> jeung indung bapana Steven Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek
> nadran sakalian nek komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan
> pikeun mikat wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut
> kalahka nyiduhan. Tilu jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur
> diluhureun pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, nincak
> ka doa panutup, ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan aki maneh
> mah atuh, tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah ngagali
> kubur, mere nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa meunang tilu jam
> teh kudu diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal Steven Cungahgore
> bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, gog cingogo. "Copy
> pastekeun we euy doana tinu tadi meh teu cape!"Jhoni Kober mere ideu. "Aeh
> enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore serengeh.
>
>                             Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore
> ngayakeun open house, pangeusi lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja
> anu ngadadak sing darilak hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula
> nyiduhan ge katingali aya "Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah
> waktunya bertekuk lutut!" Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb.
>
>                             Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun
> balong akina. Sapopoe ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat
> tato gegep jeung sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung
> kalajengking mah teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage.
>
>                             Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven
> Cungahgore balik deui pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi
> langsung ka terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih
> jeung jalma jalma anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi
> Steven Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis
> global, nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon
> nu dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian
> nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal
> kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------
>
>                 Sikap Peduli Lingkungan?
>                 Temukan jawabannya di Yahoo! Answers
>
>
>
>
>
>
>
>
>                 --
>                 best regards,
>
>                 Astrid
>
>
>                 "Hide the pain and fear far
>                 The one who's right will win
>                 Know that everything is in your hands"
>
>                 RISE ~ Yoko Kanno, Origa
>
>                 <BR
>                 **** PT MULIA INDUSTRINDO TBK *****
>
>             <BR
>
>           <BR
>
>         <BR
>         CONFIDENTIALITY: The information contained in or attached to this
> electronic transmission is confidential and may be legally privileged. It is
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient, you are hereby notified that any distribution,
> copying, review, retransmission, dissemination or other use of this
> electronic transmission or the information contained in it is strictly
> prohibited. If you have received this electronic transmission in error,
> please immediately contact the sender to arrange for the return of the
> original documents.
>
>         <BR
>         CONFIDENTIALITY: The information contained in or attached to this
> electronic transmission is confidential and may be legally privileged. It is
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient, you are hereby notified that any distribution,
> copying, review, retransmission, dissemination or other use of this
> electronic transmission or the information contained in it is strictly
> prohibited. If you have received this electronic transmission in error,
> please immediately contact the sender to arrange for the return of the
> original documents.
>
>         <BR
>
>
>
>
>
> >
>

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke