nama gw yanie
disini gak melayani kredit cash only he he he

Best Regards, 

Nuryani
Marketing Dept.
PT. Yamaha Motor Electronics Indonesia
E-mail : [EMAIL PROTECTED]



"Dedi Sutirto" <[EMAIL PROTECTED]> 
Sent by: [email protected]
10/31/2008 10:45 AM
Please respond to
[email protected]


To
<[email protected]>
cc

Subject
~ aga ~ Re: ooc n oot






HEHEHEHEE….BUKAN MINUUS…TAPI TETANUUS…
NUR..GW KERIDIIT MOTOOR DOONG...HEHEHEHEHEHEHE...
 

From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, October 31, 2008 10:43 AM
To: [email protected]
Cc: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot
 

fontnya gede karena matanya minus, 
klo fontnya kecil gak kelihatan kalee 

Best Regards, 

Nuryani
Marketing Dept.
PT. Yamaha Motor Electronics Indonesia
E-mail : [EMAIL PROTECTED] 


"Windra" <[EMAIL PROTECTED]> 
Sent by: [email protected] 
10/31/2008 10:45 AM 


Please respond to
[email protected]



To
<[email protected]> 
cc
 
Subject
~ aga ~ Re: ooc n oot
 


 
 




Mas komputernya ngak ad font yg kecil ya, kok dari td hurufnya besar2 
terus…..pa emang keyboardnya yg gede…. 
  
 


From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of Adi
Sent: Friday, October 31, 2008 10:33 AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
ooooooo Toraaaaaa sudirooooo y 
artis dong kamuuu ituuuuuuuu 
 
Best regard
aD4i3 
----- Original Message ----- 
From: Dedi Sutirto 
To: [email protected] 
Sent: Friday, October 31, 2008 10:28 AM 
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
katro bgts? KATRO APAAN SIH… 
ADA JUGA TEMEN GW KARTO NAMANYA…. 
OO KAYANYA LO MIRIP TUKUL SIIH YAA…JELEEK LOO 
  
  
  
 


From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of Adi
Sent: Friday, October 31, 2008 9:31 AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
Link itu lo di mesin ATM 
katro bgts ceeeee dedi,.. 
 
Best regard
aD4i3 
----- Original Message ----- 
From: Dedi Sutirto 
To: [email protected] 
Sent: Friday, October 31, 2008 9:26 AM 
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
emang link kemana bro......................KOKOK 
HEHEHEHEHEEEE…SIKAT AJAAA BLEEEHH….BIKIN RUSUUH TUH… 
  
  
  
 


From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of Sunarko
Sent: Friday, October 31, 2008 8:42 AM
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
emang link kemana bro...................... 
 
  
----- Original Message ----- 
From: Adi 
To: [email protected] 
Sent: Friday, October 31, 2008 8:36 AM 
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
Oooo gotiiiiiiiiii toooo 
terharu yaaaaaaaaaaaaaa 
 
Best regard
aD4i3 
----- Original Message ----- 
From: - dolly - 
To: [email protected] 
Sent: Friday, October 31, 2008 8:29 AM 
Subject: ~ aga ~ Re: ooc n oot 
  
Itu settingan yang disengaja kayanya trid.. 
Dari kemaren juga gue perhatiin gitu cuman gi males ngoceh jadi gue cuekin 
aja marenan.. 
Mungkin sekalian cari massa kli buat klik ke id dia di link itu xixixi.. 
Tapi ga tau juga sehh.. CMIIW.. 
 
 


From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of Astrid Habie
Sent: 30 Oktober 2008 23:14
To: [email protected]
Subject: ~ aga ~ ooc n oot 
 
  
ada yang perhatiin gak, reply-an dari mbak destini itu link ke situs lain?
entah itu sengaja atau emang settingan
gw perhatiin, semua dari mbak destini itu teksnya pasti ke link lain
ooc aja seh
soalnya dari semua aga-ers baru kali ini ada yang gini 
  
 
 

From: [email protected] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On 
Behalf Of destini susanty
Sent: 30 Oktober 2008 14:03
To: [email protected]
Subject: {spam} ~ aga ~ Bls: ~ aga ~ "urang sunda" 
 



mas dedi aku gak ngerti artinya apa....

ada yang bisa terjemahin gak...????

--- Pada Kam, 30/10/08, Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]> menulis: 

Dari: Dedi Sutirto <[EMAIL PROTECTED]>
Topik: ~ aga ~ "urang sunda"
Kepada: [email protected]
Tanggal: Kamis, 30 Oktober, 2008, 1:58 PM 
 


Ditulis ku Syam Ridwan     
Rebo, 15 Oktober 2008 
Teu beda jeung Bang Toyib, geus tilu kali lebaran Steven Cungahgore teu 
mulang mulang kalemburna, di Bojong kenyot. Cenah, lain teu hayang nurutan 
jiga batur anu mulang saban lebaran atawa saban bulan, kalan kalan aya nu 
saban minggu sagala, ngan manehna geus wakca mun can sukses moal waka 
balik. 
Urang Bojongkenyot mah geus paraham lamun balik ti panyabaan geus mawa 
mobil weuteuh atawa ngiringkeun pamajikan satilu tilu, geus dianggap jalma 
sukses. Biasana waktu lebaran nembongkeun kasuksesanana teh. Balukarna 
sapoe ka lebaran di Bojongkenyot jadi heurin ku kandaraan, sapaparat jalan 
diunggal buruan pinuh ku mobil weuteuh, malahan gigireun paranje ge beak 
kuparkir. Kitu deui jadi heurin ku nu barahenol,unggal waktu aya we nu 
balawiri, meureun nu eta ge daratang tikota bawa urang Bojongkenyot anu 
geus sukses. 
Geus cunduk kana waktuna lebaran taun ieu Steven Cungahgore nohonan 
jangjina, balik kalembur kalayan ngaringkid honda jazz kelir beureum 
moronyoy pikabitaeun. Beja nu sumebar, cenah Steven Cungahgore kiwari geus 
jadi jalma sukses alatan jadi kolektor dompet antik, padahal nu saenyana 
dompet nu sakitu ngaleunyana lain hasil tina usaha nu sawajarna, tapi 
hasil tina 3C, Cupat Copet Capit, kitu deui mobil nu dibawana ngan ukur 
mobil rentalan. Pamikirna daripada kapahung saumur umur teu bisa balik 
dipangumbaraan, leuwih hade gudar gedor,najan tekor tapi sohor. 
Panampilanana ge beda pisan jeung Steven Cungahgore tilu taun katukang 
basa manehna nek indit kakota, ayeuna mah awakna ge pinuh kutato kayaning 
gambar keuyeup, kalajengking, hurang, sendal capit jeung gegep, diluyukeun 
jeung hobina, cupat capit. 
Harita pas poe lebaran pisan, sabada sungkem jeung indung bapana Steven 
Cungahgore gura giru indit ka kuburan akina nek nadran sakalian nek 
komplen lantaran baheula akina kungsi mere jangjawokan pikeun mikat 
wanoja, ngan pas dipraktekeun ka saurang wanoja manan kapincut kalahka 
nyiduhan. Tilu jam lima belas menit Steven Cungahgore ngalelengkur 
diluhureun pajaratan akina, ngirim doa nepikeun ka luut leet kesang, 
nincak ka doa panutup, ngadadak pundukna aya nu noel. "Lain ieu kuburan 
aki maneh mah atuh, tuh nu itu!" Ceuk mang Jhoni Kober anu sapopoena purah 
ngagali kubur, mere nyaho. "Maenya mang, atuh lapur ngadeluk ngadoa 
meunang tilu jam teh kudu diulang timimiti deui, da salah sasaran!" Tembal 
Steven Cungahgore bari muru kuburan anu dituduhkeun ku mang Jhoni Kober, 
gog cingogo. "Copy pastekeun we euy doana tinu tadi meh teu cape!"Jhoni 
Kober mere ideu. "Aeh enyanya, ideu bagus tuh!" Tembal Steven Cungahgore 
serengeh. 
Lir selebritis, sorena Steven Cungahgore ngayakeun open house, pangeusi 
lembur tumplek daratang, kaasup para wanoja anu ngadadak sing darilak 
hayang dipikaasih ku manehna. Wanoja nu baheula nyiduhan ge katingali aya 
"Dulu boleh bertingkah, tapi sekarang sudah waktunya bertekuk lutut!" 
Gerentes Steven Cungahgore bari neuteup anteb. 
Lebaran poe kadua Steven Cungahgore ngabedahkeun balong akina. Sapopoe 
ngeueum dina cai tur paguley jeung leutak, pas hanjat tato gegep jeung 
sendal capitna luntur, anehna tato keuyeup, hurang jeung kalajengking mah 
teu luntur, ngan robah jadi gambar geleng dage. 
Sanggeus lima poe dilembur, poe kagenepna Steven Cungahgore balik deui 
pangumbaraanana,pas nepi, teu langsung kapondokna tapi langsung ka 
terminal, maksudna nek menta dihampura sugan we cenah panggih jeung jalma 
jalma anu kungsi dicopet ku manehna baheula. Hayang alih propesi Steven 
Cungahgore teh, ngan nek investasi di pasar modal kaburu krisis global, 
nek jualan,cenah ceuk ahli weweton teu cocog, nek jadi kuroptor naon nu 
dikorupsina, nya kapaksa ngagugulung deui propesi heubeul, sakalian 
nyalurkeun hobina nyaeta 3C, Cupat Copet Capit. Hasilna cenah jeung modal 
kawin, meh unggal poe bisa 3C oge, Culak Colok Celengok! Beu!
  
  
 
 
 

Sikap Peduli Lingkungan? 
Temukan jawabannya di Yahoo! Answers 
 
 



-- 
best regards,

Astrid


"Hide the pain and fear far
The one who's right will win
Know that everything is in your hands"

RISE ~ Yoko Kanno, Origa 
<BR
**** PT MULIA INDUSTRINDO TBK ***** 
<BR 
<BR 








--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Anda menerima pesan ini karena berlangganan ke Grup "aga-madjid" Google
Groups.
Untuk memposting ke grup ini, kirimkan email ke
[email protected]
Untuk bergabung dengan grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk keluar dari grup ini, kirim email ke
[EMAIL PROTECTED]
Untuk pilihan lain, kunjungi grup ini di
http://groups.google.co.id/group/aga-madjid?hl=id
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

Kirim email ke