El diari oficial del feixisme espanyol i de l'antimallorquinisme més
fanàtic, El (In)Mundo, està fent en aquests moments l'enquesta
següent:

¿Es Baleares una nación o España es la única nación, como sostiene
Jaume Matas?

Ens han arribat les queixes de molts mallorquins i mallorquines que
han intentat votar én contra de les tesis colonitzadores i
imperialistes del PP i no ho han pogut fer atès que els fatxes
forasters d'El (In)Mundo estan manipulant descaradament
l'enquesta.

Vet ací la reproducció d'alguns d'aquests missatges. Podeu
comprovar vosaltres mateixos la manipulació a:

http://www.elmundo-
eldia.com/debate/2006/05/278/prevotaciones278.html

----------

Vaja, vaja, vaja.

He premut el botó de votar i el meu vot no s'ha reflectit, tampoc.
Quines
coses...

Lluís

--------
Em sembla que han desactivat la votació. Al menys la del si. Es veu
que no
els anaven massa bé les coses. Ara mateix hi havia 111 vots pel Si
i cap pel
No.

Adéu,
Llorenç Gelabert

----

He votat i no m'ha comptabilitzat el vot. Mem, si tendran  un limit
de vots
??
Pensa malament i encertaràs !! Jeje