From: "Miquel Àngel Guerrero" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <ais@araisempre.org>
Sent: Tuesday, May 09, 2006 10:03 AM
Subject: [AIS] Vaixella reutilitzable per a festes

La reducció de residus hauria d'esser un objectiu "constant" a les
nostres activitats.

Sé que existeix (o existia) una vaixella reutilitzable que el Govern o
el Consell deixava en préstec per esdeveniments (plats i tassons). El
que comprava una beguda se'n duia el tassó deixant un dipòsit que podia
recuperar en tornar-lo (o quedar-se el tassó per 1 euro o una cosa així).

He intentat obtenir informació a les webs d'aquestes institucions però
no he trobat res (tampoc són un exemple de claretat i funcionalitat). He
enviat una consulta al Govern però no tenc resposta, al Consell ni tan
sols hi ha un formulari ni una adreça de contacte.

Sabeu alguna cosa o n'heu emprat mai?

Salut
Miquel Àngel