Segona part:
- Al final vaig rebre la resposta a l'email del Punt d'info. Ambiental, deia exactament el que m'havien dit per telèfon.
- Vaig fer ahir mateix la mateixa consulta a http://www.mallorcarecicla.com/ (gràcies Jordi) i avui dematí ja tenia la resposta amb els impressos per fer-ne la sol·licitut. Ràpids aquests al·lots.

Així que ja ho sabeu, si n'heu de menester crec que l'esforç ho val.

Gràcies a tots.
Miquel Àngel

En/na Miquel Àngel Guerrero ha escrit:
Gràcies per les informacions que m'heu donat, com som una associació de pares, no teniem pensat comprar una vaixella per una festa a l'any que feim. Per això pensava en el préstec de les nostres "institucions".

 Vos cont:

- A través de les web només trobava info referent a préstecs efectuats el 2001
- He enviat un formulari de consulta al Punt d'Informació ambiental (http://pia.caib.es) però no he rebut resposta
- A la web del Consell no he trobat cap manera de contactar-los
- He telefonat al PIA (900151617) i ho he demanat: m'ha contestat una al·lota molt correcte (en castellà tot el temps, això sí) que m'ha dit que el préstec el feia l'Oficina de Reducció de Residus, que ja no existeix. Ara està englobada en el PIA, però el préstec està no està "actiu", tal vegada més endavant però no sap quan.
- Això sí, m'ha donat uns telèfons d'empreses de BCN per si en vull comanar (una d'elles és MENSA)
- Ara me queda telefonar demà al Consell.

Voltros mateixos, jo m'he quedat un poc astorat de tot això, al final l'haurem de comprar.
Gràcies per tot.
Miquel Àngel

En/na Jordi Escandell Salvador ha escrit:
Ara mateix no tenc les dades concretes a mà, però els qui tenen servei de
prèstec d'aquesta vaixella és el Consell de Mallorca mitjançant Mallorca
Recicla. Mira aqui a veure:
http://www.mallorcarecicla.com/