Hola,

Vejam. Això sona ben diferent del primer que vares escriure. Ara entenc a
què et referies.
També en la mateixa línia del que expliques (vull dir que ara entenc perquè
ho fan), he vist a molts partidaris de l'espanyolisme i
no-precisament-defensors del nostre territori i cultura catalana, lloguen a
les seves macrofestes un grup de balladors tradicionals, i les senyores fan
quatre passes dels balls populars. I he captat el matís d'estantissor,  de
folclorisme, d'allò que fan com per donar una "mostreta" de la "nostra"
cultura com qui ensenya un mico extrany a una fira.

I trob que estàs en el teu dret de no signar. Jo sempre signava nom i
llinatges, però he vist que m'han "cercat" per internet... També és cert que
el que dic no és per amagar precisament. Però be, ara només sign amb el nom.

Salut
Fanny