Supòs senzillament, Jaume estimat, que en Palou no diu mentides. Si en diu -que no ho crec- demanarem al comitè de competició que anul·li el gol. D'altra banda, no tenc per copstum comentar cites fora de context. En aquest cas, val més donar el gol per bo que embrancar-se en una brega que no mena enlloc.

Però qui fa el primer gol no sempre guanya el partit.

I guanyar el partit no és guanyar la Lliga.

I tanmateix Haro era un periodista que feia de bon llegir. No n'hi ha molts: Alemany Dezcal·lar, Frontera, Mira, Payeras de vegades, Quintà, Vallès quan no es fa el graciós... Insistesc, de bon llegir: res pus. I quasi res!

I que fos espanyol i de Pozuelo i partidari que hi hagués pocs estats i poques llengües en el món no lleva que escrigués com els àngels i que a mi em semblàs, també des del desacord, una ànima lliure i hermosa, mallletada i trencada per un dolor que es feia dolç de compartir els escassos dematins que compr El País. I un vas de Caritat, que no en falti. I consol per als malalts. I una cristiana sepultura. I menjar per als que no en tenen. I consell per als que anam errats.

Perquè una cosa és certa: no farem cinc mil estats per a cinc mil llengües. O no? Ergo, una solució confederal amb els espanyols que no siguin uns perfectes cafres és cosa que mai no hem de descartar del tot. Perquè -afortunadament- tampoc no veig els nostres guerrillers del Katipunan per enlloc, ni els Ghandi que muntin una vaga de la sal i arrosseguin un milió de balears al carrer. O sí?

[EMAIL PROTECTED] escribió:
Has comprovat cada cita datada en menys d'un minut?
I la que no du data?

http://www.araisempre.org

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí