Hola a tots/totes

    A voltes amb els projectes del Sr.Grande per a l'estadi de Son Moix. Vagi per endavant que no soc soci del Mallorca, i el futbol no es una de les meves grans pasions. El meu respecte mes gran per als seguidors del Club de Futbol.
    Ahir vaig llegir el famós projecte del Sr.Grande per a l'estadi municipal de Son Moix. Parèix ser que el president i constructor, vol aplicar la formula màgica, que els politics del PP i d'UM han estat aplicant a la Mallorca del S.XXI. La formula es sencilla, construir i edificar tot mallorca, pe tal de donar sortida a tots els problemes que pateix la nostra illa. Una formula màgica, digna d'un alquimista del XIV, però poc pràctica per a una societat que veu com els darrers espais verds de la nostra Roqueta, es converteixen en color gris/hormigon. I lo mes trist de tot, es que ja ens esteim acostumant a n'aquest color.
    Ara bé, la mega torre de Babel del RCD Mallorca, aspira a ser la torre mes alta de mallorca, i una de les mes grans  del mediterrani. Aquesta obssessió quasi infantil per a tenir allò que es sap inabastable, només es pot comparar a una manca de autoestima per la propia terra, o per un complexe d'inferiortat preocupant, però arrelat  una llarga tradició de constructors, de 600 anys¡¡¡¡¡. I es que els problemes de Mallorca ja  venen d'enrera.
    Pero per si fos poc, ara estan replantetjant el retirar la pista pública d'atletisme. Una pista pública d'atletisme que va costar un ronyo i mig, i que després de la fantasmada de la olimpiada universitaria, tots recordam les famoses imatges de treballadors posant les darreres poalades d'hormigón quant els atletes ja feia una setmana que eren a la vila olímpica, es va convertir en aparcament de cotxes i del carril del "cuc" dels vestuaris. I es que una persona, amb una mica de coneixementi sensibilitat, possaria el crit en el cel si fos testimoni de la destrucció d'una pista que podria donar joc a molts de atletes i deportistes mancats d'instalacions modernes i completes. Però no, la pista fa nosa, i que farem??? La retirarem per que l'estadi de Son Moix sia només per al futbol, que es el deport Rei. S'altra dia, vaig discutir aquet afer amb un soci del Mallorca...i la veritat es que em vaig quedar estorat de veure com els importa tres ràbecs la pista, pero sobretot els importa un M... el que hi hagi a Mallorca altra gent, que podria utilitzar aquella pista per a gaudir d'un altra esport que no sia el futbol. Tanta sort que Son Moix, o Son Nike mai se sap amb els projectes visionaris del Sr.President, es de l'Ajuntament de Palma, un ajuntament de demostrada sensibilitat per la història i les tradicions de Mallorca, la seva cultura i sobretot el seu patrimoni, sia el Pont de's tren, sa  siquia arab o l'estadi de Son Moix.
    Ja per acabar només vull comentar el fet de la retirada de la Guia Sexual. He de dir que no la he llegida, si que he llegit els comentaris que n'han fet els experts. Ara bé, si l'han retirada per que te paraules i pasatges ofensius, (qui es pot ofendre per que a un Penis li diguin penis), vale¡¡¡¡¡ ells son responsables de totes maneres per que per omissió, han deixat que es publicas una cosa sense que ningu de l'ajuntament la revises. Pero aquest no es el cas. A mi el que em fa gràcia es que un regidor del PP demanas disculpes per el tema. Heu vist a ningú de l'ajuntament del PP, demanar disculpes per haver esbucat es Pont de's Tren, o per la vergonyosa absencia de la Batlesa Catalina Cirer de l'acte d'homenatge a Emili Darder, o per la deixadesa de les restes arqueològiques emagatzamades de qualsevol manera als locals de Cort, o per.........?? Que jo sapiga no s'ha demanat perdò per això, però si per una guia sexual, feta amb el treball de cinc anys, que a partir d'ara dura l'estigma de la censura.
    Es que la gent que s'ha escandalitzat amb aquest tema, no sap el que es el sexe, com han tingut fills aquesta gent??, per generació espontanea, de manera indirecta, per mitja d'un amic??. S'estimen mes que els joves seguesquin visquent en la ignorancia, que els embarassos i la propagació de malaties de transmissió sexual vagin en augment.?? Que cerca una persona que es pot sentir ofesa per que als joves, les persones que mes necesitades estan de coneixements sobre sexe, se li expliquin aquestes coses d'una manera que ells puguin entendre. Com punyetes els hi expliquen als seus fills, com es fan els nins. Que els hi diuen que venen de Paris, jo he estat a Paris, 2 vegades i no he vist una punyetera cigonya per enlloc¡¡¡¡¡. Diuen que l'ignorancia es la mare de la felicitat, pero sense un pare, i una mica de sexe, la felicitat no neixera mai¡¡¡¡¡¡     Pot ser que sia això el que vulguin, que es mantiguem infeliços.

    Salutacions
    Marçal