From: "Fanny Mar í " <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista de suport a la llengua, al territori, a tot allo que es propi."
<ais@araisempre.org>
Sent: Wednesday, January 25, 2006 3:34 PM
Subject: Re: [Ais] TheNewYorkTimes dedica l'editorial al'exèrcit espanyol i
al PP: "Troglodytes"

Haurien de sortir encara més articles aclaridors als diaris internacionals
sobre la situació a Espanya: el tema lingüístic, d'independentisme,
separatisme i nacionalisme. Aquests peperos i similars que defensen segons
quines animalades representen aquí un sector prou ample de la població com
perquè algú se'ls cregui, però dins tot el món no són més que quatre rates
amb idees prehomosapiens, i tot el món no pot estar tant sonat. Potser es
veurien moltes coses més clares.

Salut
Fanny

dia 24/1/06 15:19, Antoni Llompart Suau a [EMAIL PROTECTED] va
escriure:

> Extraordinari! A la fi el món veu la llum! Jo passava pena, però crec que
> els
> peperots i els militrunxos l'han feta tan grossa que la gent, a la fi,
> veurà
> de quina pasta estan fets: de la pasta del feixisme.

> http://es.voice.yahoo.com
> <http://us.rd.yahoo.com/mail/es/tagline/messenger/*http://es.voice.yahoo.com/>
>
> http://www.araisempre.org

Ianekin %-%
³Saber resoldre les dissonàncies amb elegància és tot el que necessites²
--

http://www.fanny-mari.com
http://www.mensa.es