Bulu jola juit ghiu dhaliboloi aahila neki Bupa? Imaan dine` dohu-kuri sithi
pothiai-u tumar maat exaar nepaalu, akou jetiaai ei torko khon laagil (aaru
bhaagil-u), tumi aahi uposthit - bhejaal ghiu-r tekeli etaa loi!

> kharkhowa). You took the moral high ground on these debates effortlessly
and
> are firmly dug-in ( forgive the war-metaphor, I know how you abhor
> violence). You are a credit to Texas ( Texas is big on moral high ground

Hoyne? Ki 'counseling' khon korisa bupa? Bina-poisa-r hol buli aaru, gosot
uthai guri kota bidhor, taate akou theta-moskora miholuwa 'counseling'
koribo nelaage Bupa - xod-bhaab eta aase je tumar, xei bhaabi-ei kritartho
holu diya. Sounds like you are trying to portray it like it was some kind of
a competition (or war, if you want to use a strong word). Are you taking
training from "C'da and his ilk"? :)

Anyway, it was good to hear from you, Tilok Bupa. Ei Naarod-or bhao-tu loi-u
maat exaar dila je okolxoria baiti-eraak. Bhogobonto-i mongol korok. Oops!
aaji-kaali tumi sehaab hola nohoy! aamaar Bhogobontok kot maanaa ssage, ji
houk, mur phalor pora kobo loga khini kolu aaru.

Om Shanti! Om Shanti! Om Shanti!
--Baiti.