 From: "ste...@stevko.info" <ste...@stevko.info>
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion) <brmlab@brmlab.cz>
Sent: Thursday, August 22, 2013 1:49 AM
Subject: Re: [Brmlab] foodhacking suroviny

Veci z chladnicky:

Vcera sme si rozobrali vacsinu mliecnych kefirovych zrn, ale este tam su. Ak
este niekto chce, tak si vezmite, inac ich mozem v utorok vziat domov
vsetky, aby tam neostali (ak s nimi nebudu ine plany).

Zrna Tibicosu (vodny kefir) si asi tiez nejake vezmem, ale vcera som na to
nemal rozumne nadoby. Ak bude treba, mozem ich vziat aj vsetky, ale nemal
som to zatial v umysle.

O kombuchu sa postara ruza s Overdrivom, ak som spravne pochopil.

Okrem toho v chladnicke boli flasky od mate s tibicos (vodny kefir), co uz
je asi vypite.

Veci, co kvasia inde:

Pod pieskoviskom kvasia kombucha a zazvorove pivo. Frantisek snad da vediet,
ako dlho este maju kvasit. Neviem, kto sa o to stara.

V kuchynka mne kvasi kombucha v mate. Tiez este nejaku dobu bude. O tu sa
staram ja.

Pre uplnost este kvasi medovina (aj ked uz mozno nekvasi), ta je v kuchynke a
jej jej tam asi pol litra, a kvasi zeli. O tie sa tiez staram ja.

Stevko