Ahoj.

Co se tyce mne tak platim dle toho jak jdou projekty a podobne, zkratka jak
to jde. Abych pravdu rekl, vyhovuje mi v tomto smeru moznost jednou za cas
zaplatit výši castku ale take samozremne vnimam potreby labu. Za mne tedy
navrhuji následující: penale z dluzne castky, trebas klidne i vyssi. Beru
to jako poplatek za tuto moznost ?  Dale by slo zkombynovat s tim, ze
brmbar by automaticky zarazil jakekoliv zaporne transakce pokud neni
dostatecna kes trebas na mate ? Tolik za mne.... Jen navrhy.....

TomSuch