Jo, ty spektráky jsem měla mj. na mysli (i když vím, že už se na tom
dělá). Na panickou hrůzu netrpím, pouze rtuťovým vývěvám vůbec nerozumím
- a pokud jsem přítomna na meetupu, kde se rizika vyplývající z tohoto
přístroje vážně diskutují, ale k žádnému závěru nikdo nedojde, tak se mi
nelíbí, že se věc prostě nechá vyšumět... a pak se prostě zahlásí
"pozítří je to tady"! Pokud si vzpomínám, tak na meetupu bylo hned
několik členů, kteří proti přítomnosti téhle mašiny v Brmu vznesli
nějaké podmíněné námitky - je dost škoda, že se tu z nich nikdo nevyjádřil.

B.