On 16/05/16 23:46, Blanka "Barney" Laudová wrote:
> ?? Co třeba nějaké vysvětlení, hm?

a) nechce sa mi ako organizatorovi eventu riesit vhodne priestory, ani
pripadny uklid po "akci"

b) lokalita je prirodna rezervacia

c) nemyslim si, ze je realne zozrat prasa v 100 ludoch za 4 dni - na
prvom ctjb sme mali ~20 kilo masa a aj tak sa to nezjedlo

d) netrivialne mnozstvo navstevnikov su vegani/vegetariani/milovnici
zvierat. okrem toho, ze by (mozno) mali eticky problem, tak by ani
neprispeli ku konzumacii - viz bod c)

e) nechcem si brat na zodpovednost, ze sa polovica ludi otravi
nekvalitne spracovanym masom

f) ak ste to chceli na ctjb, cakal by som, ze sa najprv obratite na mna
a preberieme si pre a proti, nie ze JA musim vysvetlovat preco NIE ...

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>