On Wed, May 18, 2016 at 02:37:23PM +0200, Blanka “Barney” Laudová wrote:
> Přesně tak, psala jsem to už několikrát: prase bude dodáno již zabité a
> vykrvené. Taky jsem už psala, že se má zpracovat hned v den porážky a pitvy,
> tedy žádné 3 dny. A taky jsem už psala, že maso a ostatní části v
> poživatelném stavu budou odprodány zájemcům-masožroutům. Xakru lidi, přečtěte
> si to vlákno předtím než do něj napíšete!

Ja som mal z prvého mailu dojem, že celá akcia je plne logisticky
zaistená, že je známe miesto, že tam bude odborný pracovník, ktorý na
mieste zariadí zabitie a vykrvenie, po ktorom (alebo pri ktorom) sa na
to vrhneme a bude tam aj nejaký veterinár, ktorý to aj skontroluje aj
podá prípadný odborný výklad. Očividne som si to idealizoval.

Stevko

--
"Lithium is no longer available on credit."- Earl Mac Rauch