Hoj,
jsem pro
________________________________
Od: Brmlab [brmlab-boun...@brmlab.cz] za uživatele Blanka “Barney” Laudová
[blandr...@gmail.com]
Odesláno: 17. května 2016 14:31
Komu: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Předmět: Re: [Brmlab] Pitva

Prase má být 70kg. Odběr pašíka je domluvený. Domácí zabijačky bez přítomnosti
veterináře se už zase dělat mohou. Pokud Brmlab o takovouto akci nemá zájem
nebo je nesvůj z případného porušování regulí (*ehm ehm), můžu s klidem akci
zrušit. Tak se vyslovte, brmstvo.

Odesláno z iPhonu

17. 5. 2016 v 8:38, Tomislav Arnaudov