To Sargon:

Je od tebe velice šlechetné že ti jde především o blaho členů, případně
účastníků této akce. Z tebe by si každý měl vzít příklad, kdyby byl
každý jako ty tak se du zahrabat.

Ohledně případného vyhazování zbytků bych si nedělal těžkou hlavu. Lze
ho vyhodit do kontejneru určeného ke sběru komunálního odpadu, kam je
možné vyhodit biologicky rozložitelný odpad mezi který patří oddělené
sebrané biologicky rozložitelné odpady z kuchyní a stravoven a z domácností.
Toť k nakládání s odpadem.

trimen