Mockrat diky za prehledne vysvetleni problematiky. Ted uz mi to zacina davat
smysl.

David

PS: Cast o kterou mi jde jsem si napsal pro sebe (uz dost davno). Uvolnim ji
spolecne s tim efcl channelizerem (ktery na ni zavisi) pod MPL. Ten
channelizer jsem napsal ve skole a tam vyslovene chteji MPL licenci, aby se
to snadno sirilo a generovalo to co nejvice citaci.