Zdar.

Takovy okamzity napad.. Aby se veci kolem bliziciho se stehovani trochu
rozhybaly a melo to nejakou organizaci (bez ktere by to asi probihalo
dost zmatecne), navrhuju urcit osoby zodpovedne za jednotlive casti
brmlabu ktere budou zodpovidat a organizovat veci kolem prestehovani
jednotlivych casti. Vysel bych z aktualniho seznamu mentoru (
https://brmlab.cz/mentors )

## kdo ##

HW lab: trimen, atalax, SPECZ
3D tisk: Jenda, Gygal
pajeni: trimen, blackhead, Jenda
chemlab: pinky

biolab: chido, pasky, tomsuch, Jenda, bluebear, mrkva, pinky, sumie-dh,
sachy

medlab: sachy, tomsuch?
HighVoltageLab: Mrkva, chido?
sklad: ???
SocRoom: ???
kuchynka: ???

Jsem si vedom ze rozdeleni je nerovnomerne, predpokladam ze se
vydiskutuje do rozumnejsi podoby. Pripominky kdo
muzete/nemuzete/chcete/nechcete sdelte obratem.

Pro vsechny ostatni kteri nejsou na seznamu. Vase pomoc je vitana. Pro
zodpovezeni dotazu jako s cim je treba pomoci, apod, slouzi prave vyse
specifikovane osoby. Zaroven se prosim prihlaste dalsi za organizaci
presunu skladu, socroom, kuchynky. Nezapomnel jsem na neco?

## co ##
Dle jednotlivych fazi:

1) priprava organizace (do pristiho meetupu 15.8.2017):
Tam kde jsou v seznamu napsani dva lide mi to prijde v pohode (jeden
velitel a zastupce). Kde jsou tri a vic (biolab) bych prosil at se lide
v seznamu zmineni dohodnou mezi sebou koho poverite velenim za danou
cast. Jinak bude mnou vybran ten koho povazuji za nejlepsiho a nerucim
ze z toho bude nadseny :)

2) priprava (do meetupu 5.9.2017):
Pod vedenim vyse zvolenych prosim proberte inventar jednotlivych casti
zestihlete je o veci nadbytecne, nepotrebne, aby se do noveho brmlabu
stehovalo jen to co chceme. Nez neco vyhodite nebo se s nekym domluvite
ze si to odnese, dejte o tomto umyslu vedet na mailing listu a nechte
dostatecny cas ostatnich na reakci (idealne stanovenim datumu). Je mi
jasne ze je to cinnost malo popularni, ale imo se ji nevyhneme a navic
"practice makes perfect". Veci ktere maji takto brmlab nadobro opustit
do stanoveneho terminu umistene na jasne oznacenem miste aby i ti kdo
nectou ML si tohoto zameru vsimli kdyz pujdou kolem.

3) stehovani (cca nekdy behem zari az rijen)
Behem samotneho stehovani bude potreba organizovat baleni, rozebirani,
dohlednuti na podminky prepravy a smontovani a rozmisteni veci v novych
prostorach.

3) profit! ;)

K zodpovezeni jakykoli dotazu, diskuzi pouzijte pusu, ML, IRC, meetupy.

Snad posledni poznamka: s Blackheadem jsem se domluvil ze bude beztak
obhlizet moznosti pujceni/pronajmu stehovacich prostredku (jak dodavky,
tak nejakych svalovcu) kvuli stehovani jeho pocitacoveho muzea, tedy ze
nam da vedet jake moznosti v tomto jsou a zda je budeme moci tez vyuzit.

Pripominky ocekava

vas ruza,
usmernovac chaosu

--