Můžu se nabídnout s Nissan Pathfinder, když sklopím druhou a třetí řadu
sedaček, vznikne takový prostor:

[image: Výsledek obrázku pro nissan pathfinder cargo space]

Růža na mě má kontakt třeba na FB.

Dne 9. srpna 2017 22:32 Pavel Ruzicka <r...@ruza.eu> napsal(a):

> Super. Diky moc. Posli mi na tebe, prosim, soukromne nejaky telefonicky
> kontakt (dam ho do nasi wiki kam vidi jen clenove) abysme pak byly ready
> to resit operativne.
>
> ruza

> sumie-dh,

s pozdravem Tomáš Břinčil..
regards Tomáš Břinčil..
Prosím o odpověď s původním zprávou.
Please keep this message in your response.
Nesouhlasím s jakýmkoliv zasíláním nevyžádané pošty a manipulováním s
obsahem zprávy včetně osobních údajů!
Na základě zákona č. 101/2000 Sb. a zákona č. 480/2004 Sb. bude jakékoli
protiprávní jednání nebo jednání v rozporu se zmíněnými zákony oznámeno
Úřadu pro ochranu osobní údajů, který podnikne nezbytné právní kroky.
Děkuji za pochopení.