"Technologie pokročila", ale obávám se, že směrem, kterým se nechceme
vydat :-) Co coby laický uživatel kuchyní vím, tak jsou teď moderní
obklady speciálním sklem nebo umělým kamenem; ale to bude jednak taky
těžké, a hlavně pekelně drahé. Za linku lze teoreticky použít voděodolná
malba (existují snad i speciální, co se jimi dá vymalovat koupelna a
není třeba obkládat); ale alespoň za plotnu by to asi chtělo něco
odolnějšího, vzhledem k riziku stříkání horkého tuku (možná by stačilo
tam jen opřít nějakou odolnou desku?)

Barney