Ahoj,

v chemlabu pro opravdu spotřební věci (ethanol, IPA) měl každý svojí
butelku. Jinak chemlab fungoval na principu dobré vůle, ale fakt je že
ho využívali dva až tři lidi.

Pokud jde o IPA, tak asi Brmbar, pokud o cín a kalafunu a věci které je
obtížnější měřit, tak bych byl spíš pro to zatím to platit ze
společného.

Možná by mentor mohl vysledovat co se kupuje nečastěji a řešit položky u
kterých jsou výdaje největší (nebo dané hlavně jen jedním člověkem).
Co si o tom myslí kandidát na mentora Jenda? Je to zvládnutelné,
nekladlo by to na tebe příliš velkou zátěž?

* Jan Hrach <je...@hrach.eu> [2018-08-19 13:35:32 +0200]:

Ahoj,
chtěl bych se zamyslet nad tím, z čeho financovat běžné provozní věci
(„spotřebák“). Aktuální rozpočet brmlabu je poměrně napnutý (platíme vyšší
nájem než v Bubenské) a profit v brmbaru nevím, jestli to utáhne (+ mi přijde
nefér brát některé vyloženě specifické věci ze „společného“).

Jde mi o takové ty věci jako IPA, tavidlo, drobnější HW jako pájka, vrtáky,
bity, šroubováky, krokodýlky, banánky, FeCl3… a ekvivalenty na ostatních
pracovištích.
Myslíte, že by fungoval model, že by každé pracoviště mělo kasičku a účet v
brmbaru, kam by lidi za používání dávali nějaký přiměřený příspěvek? Nějaké
další nápady?

--
Jan Hrach | https://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E