Super, prosim ozkousejte aspon tohle (o invite na trello si zatim rekli jen
dva). Nevypada to uplne user friendly ale asi by se dalo zvyknout, objevil
jsem tam par veci ktery Trello bez powerupů (ktere nejsou free, jen 1 per
board na free uctech), takze to ma jiste +.

Zkousel nekdo jeste rozbehat ten wekan?

M.