Ahoj

já se snažím protlačit něco co bude mít featuru že taks jde zadat
obyčejným posláním emailu někam. Detaily proč už jsem tu psal tak se
nebudu opakovat pokud to někdo nebude vysloveně vyžadovat.

Pro Wekan se mi tuhle featuru nepodařilo vymyslet jak rozchodit (u
ostatního je to zatím jen ve fázi že je to vymyšlené, kromě Trella,
které to umí ale zas ho spíš používat asi nechcem).

Uměl by jsi tam rozchdit tuhle featuru?
Myšlenka je tak že se problémy budou posílat třeba na b...@brmlab.cz a
nástěnkáři si je už přeberou.

Jinak super práce, dík za rozchození.

* Josef Smidrkal <jo...@smidrkal.cz> [2018-09-04 21:53:01 +0200]:

Prosim, kolo uz bylo vymysleno (FOSS Trello klon) a funguje celkem dobre:
* https://wekan.github.io/

tady jak to rozchodit v Dockeru do 10 minut na testovani:
* https://github.com/wekan/wekan/wiki/Install-Wekan-Docker-for-testing

...tady na realne nasazeni:
* https://github.com/wekan/wekan/wiki/Install-Wekan-Docker-in-production

Pouzivam osobne, celkem funkcni "kanban-exclusive", ne pokud od toho chcete trochu vic (GitLab CE, OpenProject, Redmine, ...).

Zdar a silu,
--cgi