Ne ze se zvedne nakladova polozka, vsem se vysvetli, jakej to ma potencial a pak <tudududum>, nic.

A pak nove prichozi lidi, kteri vubec netusi wtf, musi mit pocit, ze musi Brmlab nejak zachranovat, tada, mame konflikty, puvodni cleny uplne znechuceny, novy cleny totalne not ready tahnout nejaky hackerspace. A nakonec se nechce uz nikomu nic. Nova garda by byla ready delat tak makerspace mozna, hackerspace nopez. Makerspace je to od koho kopirovat, hackerspace potrebuje osobnosti. Osobnosti, ktery mate, ale nedavate jim prostor.

To, ze konecne po letech jsi schopny napsat neco, co ma nejaky emocionalni naboj, nekoho k necemu vyzyva a celkove to nevyzniva prazdne a bez sdeleni, to je super a jsem za to rad, konecne nejaky naznak vedeni tymu...

Ale ted sis IMHO vybral spatne. Spatnyho cloveka, ve spatnej cas. Ten clovek je nastvanej kvuli stavu Brmu, ktery je dost na tobe. Ale ne, tohle se nehodi si priznat, tak radsi dupnes na Martyho, ambiciozni mlade se sobe vlastni mladickou naivitou a vervou - ale vis, on Martyet ma vysledky. Zrovna na takovy lidi dupat nechces.

OpenAlt 2018 by bez Martyeta nebyl. Asi to s nim nebude tak zly, abys musel jeho aktivitu zatapnout takhle.

Mladymu uchu, co ma chut neco delat, to mas koule na to vynadat. Rozvracecum tleskas, jaky tvori uzasny systemy.

Tleskam ja Tobe, priteli! ;)

/snajpa

On 2018-12-29 22:12, Pavel Ruzicka wrote:
Pro reakcie pod stresem lze s pochopenim prihlednout, ale neomlouva to,
ze se chovas jako hovado. Ono by ti to v opacnem pripade nezabralo tolik
casu.

ruza

On 12/29/18 8:20 PM, Martin Myška wrote:
Barney, klid.
Uvědom si laskavě že je konec roku.
Je na mě vyvíjen tlak ze všech stran, do toho přicházíš ty se svými
starostmi o ekonomiku brmlabu, jak neefektivně šetřit a zároveň mrhat
lidským časem, prohlídkami biolabu, stěžování si na to, že nejsi
mentorkou kuchyňky (což IMHO jsi a stále čekám na reakci v jakém stavu
je myčka - nereaguješ a odvoláváš se na dle všeho neexistující zápis ze
zasedání deklarující zrušení tvého mentorství) a já opravdu nemám čas.

Nezlob se,
ale není v mých silách v tomto náročném období ke konci roku na 110%
věnovat tobě a tvým prosbám, žádostem, požadavkům. To, že někdo během
krátké doby nereaguje tedy může prostě znamenat že prostě nemám čas.
Podobnou situaci bych očekával i u dalších brmlabáků..

Za sebe tě informuji, posledním emailem z mé strany, který jsem
horkotěžko vypotil v tom shonu, že budu reagovat po roce. Tak se nezlob,
ne všichni bohužel mohou následující dny přečkat nehekticky.

Měj se,
martyet